1. Domovská stránka
  2. _ FAQ

Často kladené otázky

Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky:

 

Ako nájsť správny typ zrkadla?

 
V obchode môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaných výrazov alebo použiť vytvorené kategórie. V prípade problémov s výberom zrkadla sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich poradcov na telefónnom čísle +48 32 700 37 99 alebo e-mailom na adrese [email protected]
 

Ako môžem zadať objednávku?

 
Proces objednávky je veľmi jednoduchý! Po výbere produktu stačí kliknúť na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA, potom vyplniť objednávkový formulár a vykonať platbu. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte nás! 
 

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

 
Platba za vašu objednávku sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečených online platieb, t. j: Paypal, kreditnou kartou, elektronickou peňaženkou alebo na dobierku (u kuriéra).
 

Aký je čas prípravy?

 
Aká je doba spracovania objednávky?
Produkty vytvárame individuálne pre každého zákazníka. Doba spracovania objednávky je 2 pracovné dni od momentu zadania objednávky. Za začiatok doby spracovania objednávky sa považuje zaslanie e-mailu potvrdzujúceho prijatie objednávky na spracovanie – k tomu dochádza po prijatí všetkých najdôležitejších informácií a platby. Celková doba spracovania objednávky vrátane doručenia je 4–7 pracovných dní.
 

Ako prebieha expedícia zásielok v rámci krajiny a do zahraničia?

 
Zásielky expedujeme prostredníctvom kuriérskych spoločností v rámci krajiny aj do zahraničia. Dodacia lehota je zvyčajne 4-7 pracovných dní.
 

Aké sú náklady na objednávku?

 
Cena objednávky závisí od typu a rozmeru výrobku. Po výbere akéhokoľvek výrobku sa po prechode do košíka zobrazí celková suma objednávky.



Náklady na dopravu sa musia pripočítať ku každej objednávke.
 

Čo mám robiť, ak je zásielka poškodená?

 
Ak pri preberaní balíka od kuriéra zistíte akékoľvek poškodenie obalu, nezabudnite ho otvoriť v prítomnosti kuriéra. Ak je poškodený aj výrobok, mali by ste s kuriérom okamžite spísať protokol o poškodení. Potom ho spolu s fotografiou poškodenia pošlite na adresu [email protected]. Po prijatí hlásenia vám zašleme nový výrobok v plnej kvalite.
 

Ako môžem podať sťažnosť?

 
Ak vám dodaný výrobok nezodpovedá vašej objednávke - má nesprávnu veľkosť, rám, materiál alebo vaša objednávka nie je kompletná, okamžite nás o tom informujte! Pošlite e-mail na adresu [email protected] a priložte fotografie závady. Po prijatí vašej reklamácie vám zašleme správny výrobok alebo vám vrátime peniaze.

 

Môžem vrátiť objednaný výrobok?

 
Obchod Prismalumino.sk ponúka 14 dní na vrátenie štandardného výrobku. Nezabudnite však, že vrátený výrobok nesmie byť poškodený alebo použitý. K vrátenej zásielke priložte doklad o kúpe zrkadla a svoje osobné údaje spolu s číslom účtu, na ktorý vám mám vrátiť peniaze. Peniaze vám vrátime do 14 pracovných dní od prijatia potrebných informácií a výrobku.

 

   

AK MÁTE EŠTE NEJAKÉ OTÁZKY, NAPÍŠTE NÁM!