1. Domovská stránka
  2. _ Predpisy obchodu

Predpisy obchodu Prismalumino.sk

 

§ 1 Všeobecné informácie

1.1 Obchod Prismalumino prevádzkuje spoločnosť Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., registračné údaje: Mysłowicka 1, 43-100 Tychy, NIP: 6462933172, REGON: 243492288. Zapísaná v Registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom Katovice pod číslom KRS: 0000493662. Osobou oprávnenou zastupovať spoločnosť je predseda predstavenstva - Mateusz Gabryś.

1.2 Výrobcom všetkých výrobkov dostupných v obchode je spoločnosť Drukarnia Piga Sp. z o.o. so sídlom v Tychách, ul Mysłowicka 1, 43-100. Kontaktné údaje: drukarnia@piga.pl. Obchod Prismalumino.sk vystupuje ako predajca, ktorý zodpovedá za realizáciu objednávok, zákaznícky servis a plnenie povinností vyplývajúcich zo spotrebiteľského práva.

1.3 Tieto obchodné podmienky vymedzujú podmienky používania webovej stránky. Používateľ služby je povinný sa oboznámiť s obchodnými podmienkami a uskutočnením nákupu vyjadruje súhlas s nimi.

1.4 Všetky zmluvné vzťahy medzi Prismalumino a zákazníkmi sa riadia všeobecnými obchodnými podmienkami. Odchýlky sa berú do úvahy len vtedy, ak boli vopred písomne potvrdené medzi predávajúcim a zákazníkom alebo boli uvedené v týchto obchodných podmienkach.

1.5. Pri zadávaní objednávky je Zákazník povinný uviesť úplné a pravdivé osobné údaje. V prípade uvedenia nepravdivých údajov bude zákazník zodpovedať za prípadné škody, ktoré z toho vzniknú.

§ 2 Zawarcie umowy

2.1 Obrázky a akékoľvek iné produkty prezentované spoločnosťou Prismalumino na internete alebo v iných médiách nie sú obchodnou ponukou v zmysle § 534 Občianskeho zákonníka, ale len výzvou zákazníkovi na predloženie ponuky na kúpu. Ponuky na kúpu je možné predkladať prostredníctvom webovej stránky Prismalumino vo forme online formulárov alebo písomne na e-mailovú adresu.

2.2. Podaním objednávky v internetovom obchode vyjadrujete svoju vôľu uzavrieť kúpnu zmluvu za podmienok uvedených v týchto pravidlách a v objednávke.

2.3. Pri zadávaní objednávky je zákazník povinný zohľadniť celkovú cenu objednávky. Všetky ceny uvedené na webovej stránke sú hrubé ceny vrátane 20 % DPH a nezahŕňajú náklady na dopravu.

2.4. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnutie služby a vykonanie objednávky, ak výrobky obsahujú obsah, ktorý je v rozpore so zákonom, dobrými mravmi alebo pravidlami spoločenského spolunažívania. Obchod si tiež vyhradzuje právo na zmeny cien ponúkaného tovaru, ako aj na zmeny nákladov na doručenie objednaného tovaru.

§ 3 Platba

3.1 Spoločnosť Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. vystavuje ku každej objednávke faktúru s DPH v elektronickej forme v súlade s obsahom zákona z 11. marca 2004 o dani z tovaru a služieb (konsolidované znenie: Zbierka zákonov z roku 2011 č. 177 položka 1054) a nariadenia ministra financií z 3. decembra 2013 o vystavovaní faktúr (Zbierka zákonov z roku 2013, položka 1485). Akceptované údaje pre faktúru DPH sú rovnaké ako údaje, ktoré kupujúci uviedol v objednávkovom formulári pri zadávaní objednávky v internetovom obchode. Údaje Kupujúceho a údaje pre faktúru DPH sa môžu líšiť. Tieto údaje musí určiť Kupujúci, pri zadávaní objednávky prostredníctvom internetového obchodu. Zákazník má v súlade s platnými predpismi právo požiadať spoločnosť Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., so sídlom v Tychy (43-100), ul. Mysłowicka 1, o zaslanie faktúry vystavenej v súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami v papierovej forme, a to zaslaním takejto žiadosti na e-mailovú adresu: ksiegowosc@piga.pl alebo poštou na adresu Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Mysłowicka 1, 43-100 Tychy.

3.2. Platby za objednávky je možné uskutočniť formou:
- elektronická peňaženka, online platba kartou, online bankovým prevodom, PayPal
- dobierka - platba na dobierku je 8 EUR

3.3. Predávajúci si vyhradzuje právo prijať alebo odmietnuť niektoré formy platby

Výška platby na dobierku by nemala presiahnuť 155 EUR. Objednávky nad túto sumu musia byť zaplatené v plnej výške pred začatím procesu plnenia.

§ 4 Dodávka

4.1. Pri objednávke doručenia do domu môžete za objednávku zaplatiť na dobierku alebo si zvoliť inú formu platby:

- elektronická peňaženka, online platba kartou, online bankovým prevodom, PayPal

4.2. Preprava a vyzdvihnutie balíkov na dobierku.

Právnou povinnosťou kupujúceho je prevziať vec (tovar) zakúpenú na základe uzavretej kúpnej zmluvy a zaplatiť za ňu predávajúcemu cenu. Predávajúci je naopak povinný zaplatený tovar odovzdať kupujúcemu (§ 535 ods. 1 Občianskeho zákonníka). V prípade neprevzatia objednaného tovaru má predávajúci právo požadovať od kupujúceho splnenie zmluvy a zaplatenie ceny, a ak je potrebné tovar opätovne zaslať, má predávajúci právo účtovať kupujúcemu aj náklady na opätovné zaslanie.

4.3 Za začiatok plynutia lehoty na vybavenie objednávky sa považuje zaslanie e-mailu potvrdzujúceho prijatie objednávky na spracovanie. K tomu dochádza po prijatí kompletných informácií o objednávke.

4.4 Doručovanie tovaru sa uskutočňuje prostredníctvom kuriérskych spoločností.

§ 5 Záruka

5.1 Predávajúci zabezpečí dodanie Tovaru bez fyzických a právnych vád. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ak má Tovar fyzickú alebo právnu vadu (záruka).

5.2 Ak má Tovar vady, Zákazník môže:

a) urobiť vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, pokiaľ Predávajúci bezodkladne a bez nadmerných ťažkostí pre Zákazníka nevymení vadný Tovar za bezchybný alebo neodstráni vadu.

Toto obmedzenie sa neuplatní, ak Tovar už bol vymenený alebo opravený Predávajúcim, alebo ak Predávajúci nesplnil povinnosť vymeniť Tovar za bezchybný Tovar alebo odstrániť vady. Zákazník môže namiesto odstránenia vád navrhnutého Predávajúcim požadovať výmenu Tovaru za Tovar bez vád alebo namiesto výmeny Tovaru požadovať odstránenie vád, ak uvedenie Tovaru do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Zákazníkom nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní so spôsobom navrhnutým Predávajúcim. Pri posudzovaní neprimeraných nákladov sa prihliada na hodnotu Tovaru bez vád, druh a závažnosť zistenej vady, ako aj na nepríjemnosti, ktorým by bol Zákazník vystavený pri inom spôsobe uspokojenia.

b) požadovať výmenu vadného Tovaru za Tovar bez vád alebo odstránenie vady. Predávajúci je povinný vymeniť vadný Tovar za Tovar bez vád alebo vadu odstrániť v primeranej lehote bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka.

Predávajúci môže odmietnuť vyhovieť žiadosti Zákazníka, ak uvedenie vadného Tovaru do súladu s Kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným Zákazníkom nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní s iným možným spôsobom uvedenia do súladu s Kúpnou zmluvou. Náklady na opravu alebo výmenu znáša Predávajúci.

5.3. Zákazník, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný doručiť vadnú vec na adresu Predávajúceho. V prípade Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, hradí náklady na doručenie Predávajúci.

5.4 Predávajúci zodpovedá v rámci záruky, ak sa fyzická vada zistí pred uplynutím dvoch rokov od dodania Tovaru Zákazníkovi. Nárok na odstránenie vady alebo výmenu Tovaru za Tovar bez vady sa premlčí uplynutím jedného roka, táto lehota však nemôže skončiť skôr ako uplynutím lehoty podľa prvej vety. V tejto lehote môže Zákazník odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo urobiť vyhlásenie o znížení ceny z dôvodu vady Tovaru. Ak Zákazník požadoval výmenu Tovaru za bezchybný alebo odstránenie vady, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo na podanie vyhlásenia o znížení ceny začína plynúť od neúčinného uplynutia lehoty na výmenu Tovaru alebo na odstránenie vady.

5.5 Akékoľvek reklamácie týkajúce sa Tovaru alebo plnenia Kúpnej zmluvy môže Zákazník zasielať písomne na adresu Predávajúceho.

5.6 Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia žiadosti obsahujúcej reklamáciu odpovedať na reklamáciu Tovaru alebo reklamáciu súvisiacu s plnením Kúpnej zmluvy uplatnenú Zákazníkom.

5.7. Zákazník môže podať predávajúcemu sťažnosť v súvislosti s využívaním bezplatných služieb poskytovaných elektronickou formou predávajúcim. Sťažnosť môže byť podaná v elektronickej forme a zaslaná na adresu info@prismalumino.sk. Zákazník by mal v sťažnosti uviesť popis problému. Predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, reklamáciu posúdi a poskytne Zákazníkovi odpoveď.

5.8  Predávajúci umožňuje zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, využiť mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov. Príslušným subjektom pre predávajúceho je Krajský inšpektorát obchodnej inšpekcie v Katoviciach. ul. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. Poštová schránka č. 178. Sekretariát tel.: (32) 35 68 100.

§ 6 Obmedzenie zodpovednosti

6.1. Predávajúci nezodpovedá za nedostatočný nepretržitý prístup do internetového obchodu a rýchlosť systému, ako aj za technické a elektronické chyby, ktoré sa vyskytnú počas procesu objednávania, ak sú spôsobené faktormi mimo kontroly obchodu.

§ 7 Právo na odstúpenie od zmluvy

Právo na odstúpenie od zmluvy

§ 8 Sťažnosti

8.1 Predávajúci poskytuje na ponúkané výrobky 12-mesačnú záruku. Táto lehota je platná odo dňa dodania výrobku zákazníkovi.

8.2 Predávajúci poskytne návod na inštaláciu výrobku.

8.3. Zákazník by mal bezodkladne po zistení nesúladu služby so zmluvou podať písomnú reklamáciu na e-mailovú adresu: info@prismalumino.sk.

8.4. Predávajúci je povinný reklamáciu posúdiť do 14 dní od jej uplatnenia.

8.5. Ak sa zistí, že dodaný tovar nie je v súlade so zmluvou, t.j. má vadu znižujúcu jeho hodnotu alebo úžitkovú hodnotu alebo bol tovar dodaný nekompletný, má kupujúci právo požadovať uvedenie výrobku do stavu zodpovedajúceho zmluve bezplatnou opravou, výmenou výrobku za nový alebo v prípade, že takáto možnosť nie je - vrátenie zaplatených prostriedkov za objednávku.

8.6. Predávajúci má právo požadovať od zákazníka vrátenie vadného tovaru.

8.7 Výrobky vyrobené na zákazku nie je možné vrátiť.

§ 9 Záverečné ustanovenia

9.1. Záležitosti, ktoré nie sú upravené týmito podmienkami, sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka alebo inými právnymi predpismi týkajúcimi sa prevádzky webových stránok a internetových obchodov.

9.2. Spoločnosť Prismalumino si vyhradzuje právo na zmeny týchto podmienok.

9.3. Na našich webových stránkach tretie strany umiestňujú informácie vo forme súborov cookie a iných podobných technológií do vášho koncového zariadenia (napr. počítača, smartfónu) a pristupujú k nim. Ide o našich dôveryhodných partnerov, s ktorými neustále spolupracujeme, aby sme reklamy na našich a ich stránkach, ako aj služby, ktoré poskytujeme my a naši dôveryhodní partneri, prispôsobili vašim potrebám a záujmom.