1. Domovská stránka
  2. _ Zásady cookies

Zásady cookies

Čo sú to súbory cookie

 
Súbory cookie sú reťazce znakov, počítačové údaje, najmä malé textové súbory, ktoré sa ukladajú do vášho koncového zariadenia, keď navštívite našu webovú stránku.
 

Na čo používame súbory cookie

 
Súbory cookie používame na zlepšenie použiteľnosti našich webových stránok a kvality našich služieb podľa preferencií našich používateľov. Používame ich na anonymný štatistický výskum týkajúci sa návštev našich webových stránok. Údaje obsiahnuté v súboroch cookie nám umožňujú blokovať opakované zobrazovanie obsahu používateľovi a pomáhajú zvyšovať účinnosť reklám.
 

Aké typy súborov cookie používame

 
Používajú sa dva typy súborov cookie - „relácia“ a „trvalé“:
Prvé sú dočasné súbory, ktoré zostávajú v zariadení používateľa, kým sa používateľ neodhlási z webovej stránky.
„Trvalé“ súbory zostávajú v zariadení používateľa po dobu uvedenú v parametroch ‚cookies‘ alebo kým ich používateľ ručne nevymaže.
 

Osobné údaje

 
Súbory cookie nepoužívame na identifikáciu konkrétneho používateľa webovej stránky.
 

Retargeting

 
Používanie súborov cookie nám umožňuje osloviť používateľov s reklamnými správami, ktorí už navštívili naše webové stránky na iných stránkach, ktoré navštívili predtým, vrátane stránok patriacich subjektom spolupracujúcim s našimi partnermi.
 

Spracovanie a vymazanie súborov cookie

 
Váš softvér na prehliadanie webových stránok v predvolenom nastavení povoľuje súbory cookie vo vašom koncovom zariadení, ale môžete zmeniť predvolené nastavenie a zablokovať súbory cookie zmenou nastavení webového prehliadača.
Zablokovanie súborov cookie môže ovplyvniť fungovanie funkcií dostupných na webovej lokalite.
 

Čo mám robiť, ak je zásielka poškodená?

 
Ak pri preberaní balíka od kuriéra zistíte akékoľvek poškodenie obalu, nezabudnite ho otvoriť v prítomnosti kuriéra. Ak je poškodený aj výrobok, mali by ste s kuriérom okamžite spísať protokol o poškodení. Potom ho spolu s fotografiou poškodenia pošlite na adresu info@prismalumino.sk. Po prijatí hlásenia vám zašleme nový výrobok v plnej kvalite.
 

Ako môžem podať sťažnosť?

 
Ak vám dodaný výrobok nezodpovedá vašej objednávke - má nesprávnu veľkosť, rám, materiál alebo vaša objednávka nie je kompletná, okamžite nám to oznámte! Pošlite e-mail na adresu info@prismalumino.sk a priložte fotografie závady. Po prijatí vašej reklamácie vám zašleme správny výrobok alebo vám vrátime peniaze.

 

Môžem vrátiť objednaný výrobok?

 
Obchod Prismalumino.sk ponúka 14 dní na vrátenie štandardného produktu. Nezabudnite však, že vrátený výrobok nesmie byť poškodený alebo použitý. K vrátenej zásielke priložte doklad o kúpe zrkadla a svoje osobné údaje spolu s číslom účtu, na ktorý vám mám vrátiť peniaze. Peniaze vám vrátime do 14 pracovných dní od prijatia potrebných informácií a výrobku.